دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1401/09/27 - 08:10
  • تعداد بازدید : 197
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری سمینار علمی گروه بهداشت عمومی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت با مشارکت مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت ؛ سمینار علمی گروه بهداشت عمومی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت  با عنوان" سلامت روان در دوران پسا کرونا در دانشجویان "با حضور مدیرگروه، اساتید و مربیان کارآموزی ها و  جمع کثیری از دانشجویان کارشناسی رشته بهداشت عمومی و سایر رشته های تحصیلی مرتبط ،در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار گردید.

در ابتدا مبحث سلامت روان توسط سرکار خانم پناهی مسئول اداره مشاوره  و سلامت روان  دانشگاه ارائه شد و ایشان به برخی پرسش های دانشجویان در زمینه مشاوره های روانشناختی دانشجویان پاسخ دادند.   

دکتر معینی  مدیر گروه بهداشت عمومی و آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت و عضو مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه نیز سخنرانی خود را در مورد  شاد زیستن و توجه به سلامت روان در دوران پساکرونا، با نمایش اسلایدها و فیلمهای کوتاه مرتبط ارائه  نمودند .در حاشیه این برنامه دانشجویان دکترای آموزش بهداشت و ارتقا سلامت به ارائه تجربیات خود در مورد رشته کارشناسی بهداشت عمومی و آینده آن پرداختند.

 در پایان از زحمات برگزار کنندگان سمینار دکتر مریم افشاری  مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده بهداشت  و دیگر دست اندرکاران دانشکده بهداشت تشکر و قدر دانی بعمل آمد.

  • گروه خبری : سایت دانشکده,روابط عمومی,هیئت علمی,گروه آموزش بهداشت و ارتقا سلامت ,گروه بهداشت عمومی
  • کد خبر : 122336
کلمات کلیدی
شهبازی دانشکده بهداشت
خبرنگار

شهبازی دانشکده بهداشت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید