دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/09/16 - 07:35
  • تعداد بازدید : 357
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 318
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رییس دانشکده بهداشت همدان به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دکتر قربانی شهنا رییس دانشکده بهداشت در پیامی فرارسیدن روز دانشجو را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم
 دانشجویان به عنوان نیروهای فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشور و نیروی انسانی عالم و آگاه، همواره مهمترین و اثر بخش ترین عامل توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می روند. ۱۶ آذر در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری و استقلال و آزادی است و یادآور رشادت دانشجویانی است که در برابر دشمن سینه سپر کردند تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرزوبوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند. این روز بزرگ تبلور اراده ملی، آگاهی و پیشگامی دانشجویان در مبارزه با استعمار، ظلم و بیدادگری و فرصتی برای تکریم و پاسداشت مقام و منزلت این عزیزان و هویت بخشی به رسالت و حماسه ماندگار آنها محسوب می شود.  
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شانزدهم آذر، روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی بویژه دانشجویان عزیز ، تبریک عرض نموده ،توفیقات روزافزون این عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.
 
 
               دکتر فرشید قربانی شهنا
               رییس دانشکده بهداشت

 

  • گروه خبری : سایت دانشکده,کتابخانه,روابط عمومی,گروه اپیدمیولوژی,گروه ارگونومی,گروه مهندسی بهداشت محیط,گروه مهندسی بهداشت حرفه ای,گروه مدیریت و اقتصاد بهداشت,گروه آموزش بهداشت و ارتقا سلامت ,گروه آمار زیستی,گروه بهداشت عمومی
  • کد خبر : 133650
کلمات کلیدی
شهبازی دانشکده بهداشت
خبرنگار

شهبازی دانشکده بهداشت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید