دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1396/03/04 - 11:56
  • تعداد بازدید : 427
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب رتبه علمی پژوهشی توسط مجله آموزش و سلامت جامعه

به اطلاع می رساند، پس از پیگیری‌های بعمل آمده توسط اداره توسعه و هماهنگی مجلات علمی دانشگاه، مجله آموزش و سلامت جامعه با استناد به مصوبات یکصد و هفدهمین جلسه کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور موفق به دریافت رتبه علمی پژوهشی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، پس از پیگیری‌های بعمل آمده توسط اداره توسعه و هماهنگی مجلات علمی دانشگاه، مجله آموزش و سلامت جامعه با استناد به مصوبات یکصد و هفدهمین جلسه کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور موفق به دریافت رتبه علمی پژوهشی شد.

مدیر اداره توسعه و هماهنگی مجلات علمی دانشگاه اظهار داشت: این مجله در قالب فصلنامه به زبان فارسی به همراه چکیده انگلیسی در حوزه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت فعالیت کرده و دارای نمایه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی است.

دکتر مجید براتی افزود: در راستای سیاست‌های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برای بهبود وضعیت کمی و کیفی مجلات دانشگاه و با توجه به اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر، هم‌اکنون 13 مجله علمی شامل 6 مجله انگلیسی و هفت مجله فارسی در دانشگاه منتشر می‌شود که از این بین 11 مجله دارای رتبه علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی است.

وی یادآور شد که پیگیری‌های لازم برای دریافت رتبه علمی پژوهشی برای دو مجله باقیمانده شامل مجله پژوهان و مجله ارولوژی نیز در دستور کار اداره توسعه و هماهنگی مجلات علمی قرار دارد.
مدیریت دانشکده بهداشت کسب این موفقیت را به مسولین مجله آموزش و سلامت جامعه تبریک عرض می نماید.

  • گروه خبری : سایت دانشکده
  • کد خبر : 49313
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید