دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/02/07 - 12:40
  • تعداد بازدید : 205
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 181
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر قربانی‌شهنا به مناسبت روز جهانی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار پیام تبریکی صادر کرد.

پیام تبریک دکتر قربانی به مناسبت روز جهانی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار

بسمه تعالی

 

هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ۲۸ آوریل به عنوان روز جهانی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار از سوی سازمان بین‌المللی کار با شعار "محیط کار ایمن و بهداشتی حق اساسی نیروی کار " نامگذاری شده است 

این روز با هدف" توسعه پایدار با تامین محیط کار ایمن و سالم با رویکرد مدیریت مشارکتی و فن آوری های نوین" در راستای ارتقای ایمنی و سلامت شغلی در همه محیط‌های کاری متمرکز شده است.

محیط کاری ایمن و سالم یک اصل بنیادی و حق طبیعی افراد در محیط کار است. کارشناسان بهداشت حرفه ای و ایمنی کار با شناختی که از محیط کار، فرایندهای کاری، خطرات و عوامل زیان‌آور آن و تاثیراتی که این عوامل بر سلامت شاغلین می‌گذارند، از طریق بررسی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور محیط کار، درصدد سالم سازی و بهسازی محیط کار برمی آیند.

 امید است با تلاش جمعی، شرایط و ضوابط استاندارهای محیط کاری در همه زمینه های شغلی فراهم گردد.

اینجانب این روز  را به اساتید،کارشناسان و دانشجویان رشته های مهندسی بهداشت حرفه ای، ارگونومی و  مدیریت HSE دانشکده بهداشت و سایر همکاران شاغل در معاونت بهداشتی،مراکز بهداشت استان و شهرستان، اداره کار،سازمان تامین اجتماعی و همچنین کلیه کارشناسان شاغل در کارخانجات و شرکت های تولیدی، شرکت های ارائه خدمات بهداشت حرفه ای،طب کار و تمامی تلاشگران این عرصه تبریک عرض می نمایم و برای کلیه این عزیزان از درگاه خداوند متعال سعادت، سلامت و موفقیت آرزومندم.

 

دکتر فرشید قربانی شهنا

رئیس دانشکده بهداشت

  • گروه خبری : گروه های مطالب,سایت دانشکده,روابط عمومی,هیئت علمی,کارکنان,گروه مهندسی بهداشت حرفه ای
  • کد خبر : 124716
کلمات کلیدی
شهبازی دانشکده بهداشت
خبرنگار

شهبازی دانشکده بهداشت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید