دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1397/09/12 - 09:11
  • تعداد بازدید : 219
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه با دانشجویان دکتری تخصصی( phd ) دانشگاه

جلسه ای با حضورمعاون آموزشی و مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه و روسا و معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده های بهداشت، پزشکی، پرستاری و مامایی و فناری ها در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار شد.


جلسه ای با حضورمعاون آموزشی و مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه و روسا و  معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده های بهداشت، پزشکی، پرستاری و مامایی و فناری ها در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، در این جلسه دانشجویان دکتری تخصصی ( phd ) دانشگاه با معاون آموزشی و مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، روسا و  معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده‌های بهداشت، پزشکی، پرستاری و مامایی و فن آوری ها در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت دیدار صمیمانه داشتند.



در ابتدای این جلسه دکتر حشمت اله طاهرخانی مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تشکر از برگزاری این دیدار صمیمانه در خصوص مسائل و مشکلات مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و برخی از موارد قانونی مرتبط مطالبی را ارائه کردند.



معاون آموزشی دانشگاه نیز مسائل و مشکلات دانشجویان را در رده های مختلف، متنوع دانست و این را فتح البابی عنوان کرد که با دانشجویان و نماینده های آنان دیدار داشته باشد و از نظرات دانشجویان مقاطع بالاتر که اکثرا کارمند هستند و پخته‌تر به مسائل نگاه می‌کنند، استفاده شود.



دکتر فرهاد فراهانی افزود: من به شما دانشجویان و مدیران و مجموعه اعتقاد قلبی کامل دارم که در بدترین شرایط هم با امید به آینده جلو می‌روید.



وی دانشجویان را به آماده ساختن خود برای آینده توصیه کرد و توصیه بعدی ایشان به دانشجویان تشکیل دسته ها و تیم های تخصصی برای ارائه طرح‌های و پروژه‌های یمرتبط با رشته برای ایجاد کارآفرینی، تاسیس شرکت دانش بنیان و اجرای پروژه ها ی مورد نیاز جامعه بود.



در پایان مراسم دانشجویان در فضای صمیمانه مسائل و مشکلات خود را با مسئولان دانشگاه و دانشکده‌ها مطرح و مقرر شد پیشنهادهای مصوب در این جلسه مورد پیگیری قرار گیرد.








  • گروه خبری : سایت دانشکده
  • کد خبر : 89890
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید