دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/02/12 - 07:40
  • تعداد بازدید : 75
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر قربانی‌شهنا به مناسبت روز بزرگداشت مقام استاد پیام تبریکی صادر کرد.

پیام تبریک دکتر قربانی ریاست دانشکده بهداشت به مناسبت 12اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام استاد

به نام خدا

منْ وقر عالماً فقدْ وقر ربّه (هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است.)  امام علی (ع)

معلّمی نماد شکوه و عظمت انسان‌های پاک‌باخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصۀ تعلیم و تربیت، زیباترین نشانه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند و نقش محوری و اساسی اساتید در تربیت نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ در جامعه بر کسی پوشیده نیست و همانا که پاسداشت مقام آنان، پاسداشت جامعه است. تلاش و کوشش برای  ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان این مرز و بوم  و برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از مهم‌ترین رسالت‌های اساتید در مقطع حساس کنونی است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، سالروز بزرگداشت مقام والای معلم را به اساتید دانشگاه علوم پزشکی همدان  و به خصوص اساتید دانشکده بهداشت که در راه تعلیم و تعلم تلاش وافر دارند، تبریک عرض می‌نمایم .

امیداست بتوانیم با همکاری و تلاش هدفمند اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشکده، جایگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان و دانشکده بهداشت را در رشد و پیشرفت کشور ارتقاء بخشیده و موجبات سرافرازی و آبادانی بیشتر کشور عزیزمان را فراهم سازیم.

دکتر فرشید قربانی شهنا

رئیس دانشکده بهداشت

 

  • گروه خبری : سایت دانشکده,روابط عمومی,هیئت علمی,کارکنان
  • کد خبر : 124815
کلمات کلیدی
شهبازی دانشکده بهداشت
خبرنگار

شهبازی دانشکده بهداشت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید