دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/07/04 - 10:21
  • تعداد بازدید : 198
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 182
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رییس دانشکده بهداشت به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

دکتر قربانی شهنا به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط پیام تبریک صادر نمود.

ب️ه گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت ،دکتر قربانی شهنا رییس دانشکده بهداشت در پیامی فرارسیدن روز جهانی بهداشت محیط را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

روز جهانی بهداشت محیط مصادف با ۴مهرماه (26سپتامبر) با شعار جهانی (آمادگی برای محافظت از سلامت مردم، هر روز و همیشه ) فرصت مغتنمی است برای بزرگداشت کسانی که با استفاده از دانش زیست محیطی و بکارگیری اصول مهندسی نقش بسزایی در ارتقاء امر بهداشت و حفظ سلامت افراد جامعه و نگهداری محیط زیست که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر سلامت جسمی، روانی و اجتماعی موثر است، ایفا می کنند؛ تلاشگرانی که با همت والا و تلاش بی وقفه خود سختی های فراوان این حرفه را به جان خریده و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.
امروز با تغییر سبک زندگی، تغییر الگوی مصرف و نیز بروز بیماری‌های نو ظهور، بار مضاعفی بر دوش جهادگران بهداشت محیط نهاده شده و بدیهی است که دستیابی به شاخص های مناسب در ارتقاء بهداشت محیط بدون سخت کوشی و زحمات همیشگی آنان در این حوزه بهداشت محیط میسر نخواهد بود.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط به اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان ؛ از تمامی خدمات شایسته و ارزشمند این عزیزان قدردانی نموده و توفیق و سربلندی همگان را در خدمت به جامعه از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

دکتر فرشید قربانی شهنا

رییس دانشکده بهداشت

  • گروه خبری : سایت دانشکده,کتابخانه,روابط عمومی,گروه مهندسی بهداشت محیط
  • کد خبر : 130098
کلمات کلیدی
شهبازی دانشکده بهداشت
خبرنگار

شهبازی دانشکده بهداشت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید