واحد امور عمومی مدیر امور عمومی: آقای سجاد بیات مدرک تحصیلی: فوق لیسانس مدیریت اجرایی |
1. تقسیم و ارجاع کار به واحدهای تحت سرپرستی
2. تظارت و کنترل امور واحدهای کارگزینی، حسابداری، دبیرخانه و غیره
3. شرکت در جلسات و پیگیری امور زیر نظر ریاست و معاونت اداری مالی دانشکده
4. انجام امور مربوط به بیمه ساختمان و تجهیزات دانشکده.
5. نظارت بر انجام خدمات عمومی دانشکده.
واحد حسابداری
مدیر حسابداری: خانم زهره خشنودی مدرک تحصیلی: لیسانس حسابداری
|
نمونه وظایف:
۱. بررسی حسابهای درآمدی دانشکده و کنترل آنها.
۲. تهیه و بررسی ترازنامه مالی و مغایرت بانکی.
۳. نظارت و کنترل انبار و اموال دانشکده.
۴. کنترل بودجه و اعتبارات.
۵. رسیدگی به اسناد مالی.
واحد کارگزینی
مسئول واحد کارگزینی: آقای علی اوقان مدرک تحصیلی: لیسانس
|
نمونه وظایف:
۱. صدور احکام کارگزینی، بررسی خلاصه اطلاعات پرسنلی و امور مربوط به مرخصیها و امور مربوط به ارتقاء مرتبه و رتبه و ارزیابی عملکرد پرسنلی
۲. بررسی و انجام امور بازنشستگی و از کار افتادگی کارکنان و ارجاع به اداره امور بازنشستگان
۳. پاسخ نامه های ارجاع شده به واحد پیگیری بخشنامه های مربوطه
۴. کلیه امور مربوط به اعضاء هیأت علمی (تنظیم قرارداد تمام وقت جغرافیایی ، امور مربوط به قراردادهای اعضاء هیأت علمی قراردادی و پیمانی و ....)
واحد تدارکات و کارپردازی مسئول تدارکات: آقای مصطفی فریدونی مدرک تحصیلی: لیسانس
|
نمونه وظایف:
۱. جمع آوری درخواست های خرید دانشکده.
۲. خرید وسائل، تجهیزات و ملزومات اداری بر اساس آیین نامه ها و قوانین جاری.
۳. تنظیم اسناد هزینه تدارکات.
واحد دبیرخانه مسئول واحد دبیرخانه: خانم اعظم خورشیدی مدرک تحصیلی: فوق دیپلم
|
نمونه وظایف:
۱- تحویل نامه از دبیرخانه مرکزی، تفکیک نامه ها ، کلاسمان نمودن نامه ها و پرینت نامه ها.
۲- انجام امور تایپ نامه های اداری.
۳- ارسال مرسولات و محمولات تحویل و توزیع میان افراد و واحدهای درونی و بیرونی و سایر سازمانها.
مسئول دفتر کارشناس: آقای بابک پیروزی مدرک تحصیلی: فوق دیپلم مدیریت
|
نمونه وظایف:
۱- پاسخگوئی و راهنمایی مراجعین.
۲- پاسخگوئی به تلفن متقاضیان داخلی و خارجی.
۳- برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری جلسات.
۴- برنامه ریزی قرار ملاقاتهای مدیران مافوق و پیگیری جهت تحقق آنها.
۵- دریافت و ارسال فاکسهای مرتبط با فعالیتهای کاری.
۶- پیگیری کارهای محوله مدیران تا حصول نتیجه.
۷- دریافت نامه های درون سازمانی و نامه های برون سازمانی.
۸- ثبت مراجعات حضوری ارباب رجوع و ارائه گزارش.